Een optimale bezetting van jouw locatie? Op ieder moment inzicht en overzicht?
Ons CMS ontzorgt en neemt werk uit handen, terwijl de omzet toeneemt.
Gebruik van het CMS is gratis en inbegrepen bij ieder lidmaatschap.
Verhuur je jouw locatie zowel als vergaderlocatie en als groepsaccommodatie? Of als trouwlocatie en als hotel?
Of als bed & breakfast en als vakantiehuis? Of als trouwlocatie en als uitvaartlocatie?
Met het CMS bedien je verschillende doelgroepen eenvoudig vanuit één centraal dashboard.
Jouw locatie kan vermeld worden op verschillende boekingsplatformen, gericht op diverse niche-markten zoals vergaderen, trouwen, vakantie, uitvaarten en weekendje weg. Op deze manier is jouw locatie online vindbaar voor een breed publiek en wordt een optimale bezetting voor jouw locatie gerealiseerd.
Alle vermeldingen en boekingen zijn eenvoudig vanuit het centrale CMS te beheren. Je kunt op ieder moment tarieven wijzigen, foto's aanpassen, vermeldingen pauzeren of doorplaatsen naar andere portals. De statistieken geven inzicht en overzicht. De dagelijkse processen zijn geautomatiseerd waardoor er meer tijd overblijft voor de gasten zelf.
Het CMS beschikt over handige, gratis software waarmee het boekingsproces makkelijker wordt. Gasten kunnen een offerte online bevestigen of afwijzen. De kalender kan gekoppeld worden met andere portals en er kunnen verschillende dagdelen afzonderlijk geboekt worden. Het systeem ontzorgt locatie-eigenaren en medewerkers en zorgt daarnaast voor een optimale bezetting van jouw locatie.
Per vermelding kies je een abonnement. Het abonnement kan op verschillende data ingaan en ook eindigen. De kosten voor de verschillende vermeldingen worden verzameld op één factuur. Hierbij worden de verschillende periodes naar rato berekend. Helder, eenvoudig en overzichtelijk.
Er zijn verschillende abonnementen mogelijk: van een gratis abonnement tot een jaarabonnement met een vast bedrag. Abonnementen kunnen op ieder moment omgewisseld, gepauzeerd of opgezegd worden. De abonnementen zijn betaalbaar voor zowel kleine als grote locaties.
Een boeking bevestigen, een offerte afwijzen, reageren op een prikbordbericht, vragen om een review... alle processen die geautomatiseerd kunnen worden, hebben wij alvast geautomatiseerd. Hierdoor blijft er meer tijd over voor de gasten zelf.
De verschillende boekingsplatformen zorgen voor meer boekingen. Goede e-mail marketing zorgt ervoor dat de gasten die bij jullie zijn geweest, hun ervaringen delen en weer terugkomen. Dit proces nemen wij voor jullie uit handen.
De kalender kan gekoppeld worden met jullie eigen agenda en via de ICal koppeling kan er ook gekoppeld worden met de beschikbaarheid van derde partijen. Hierdoor is de beschikbaarheid op ieder moment up-to-date zonder dat hier inspanningen voor geleverd hoeven te worden.
Slimme reserveringssoftware zorgt voor meer boekingen en meer omzet. Je hebt de keuze uit het ontvangen van offertes of directe boekingen en je kunt upsell-regels toevoegen. Wat je ook kiest, de geautomatiseerde processen maken het makkelijker.
Je kunt overal en op ieder moment inloggen in het systeem. Het dashboard draait volledig in de cloud, waardoor je vanaf iedere plek en op ieder moment toegang hebt tot alle gegevens.
De websites zijn uitstekend beveiligd evenals de persoonsgegevens van gebruikers. De manier waarop wij persoonsgegevens verwerken, is vastgelegd in een verwerkingsregister en kun je nalezen in het privacy-statement.