Wij bieden speciale oplossingen voor hotelorganisaties, grootschalige vastgoedverhuurders, vakantieparken, organisaties voor vakantiehuizenverhuur, uitvaartorganisaties en meer.
Verhuur je meer dan 10 locaties zowel als vergaderlocatie als groepsaccommodatie? Of als trouwlocatie en als hotel? Of als bed & breakfast en als vakantiehuis? Met onze enterprise oplossing bedien je verschillende vermeldingen voor meerdere doelgroepen éénvoudig vanuit een centraal dashboard.
Naast de standaard vermeldingen krijg je bij de enterprise-oplossing de beschikking over jullie eigen pagina. Deze pagina wordt op maat ingericht en biedt alle aangesloten locaties in één overzicht aan. Daarnaast kun je informatie kwijt over jullie organisatie. Indien gewenst kun je een label toevoegen zodat jullie locaties makkelijk herkend worden.
Alle vermeldingen worden makkelijk beheerd vanuit één centraal dashboard. Je kunt meerdere personen instellen als beheerder of als bewerker. Je kiest zelf wie er toegang heeft tot de abonnementen, vermeldingen en boekingsaanvragen.
Hoeveel aanvragen komen er binnen voor welke locatie? Hoeveel aanvragen worden daadwerkelijk boekingen? Wat is de omzet per vermelding? Hoeveel wordt er verdiend vanuit een portal? Alle managementinformatie die je nodig hebt is direct inzichtelijk en wordt beschikbaar gesteld via duidelijke statistieken.
Grote organisaties profiteren van diverse extra mogelijkheden door slimme digitale oplossingen.
Per vermelding kies je een abonnement. Het abonnement kan op verschillende data ingaan en ook eindigen. De kosten voor de verschillende vermeldingen worden verzameld op één factuur. Hierbij worden de verschillende periodes naar rato berekend. Helder, eenvoudig en overzichtelijk.
Er zijn verschillende abonnementen mogelijk: van een gratis abonnement tot een jaarabonnement met een vast bedrag. Abonnementen kunnen op ieder moment omgewisseld, gepauzeerd of opgezegd worden. De abonnementen zijn betaalbaar voor zowel kleine als grote locaties.
Een boeking bevestigen, een offerte afwijzen, reageren op een prikbordbericht, vragen om een review... alle processen die geautomatiseerd kunnen worden, hebben wij alvast geautomatiseerd. Hierdoor blijft er meer tijd over voor de gasten zelf.
De verschillende boekingsplatformen zorgen voor meer boekingen. Goede e-mail marketing zorgt ervoor dat de gasten die bij jullie zijn geweest, hun ervaringen delen en weer terugkomen. Dit proces nemen wij voor jullie uit handen.
De kalender kan gekoppeld worden met jullie eigen agenda en via de ICal koppeling kan er ook gekoppeld worden met de beschikbaarheid van derde partijen. Hierdoor is de beschikbaarheid op ieder moment up-to-date zonder dat hier inspanningen voor geleverd hoeven te worden.
Slimme reserveringssoftware zorgt voor meer boekingen en meer omzet. Je hebt de keuze uit het ontvangen van offertes of directe boekingen en je kunt upsell-regels toevoegen. Wat je ook kiest, de geautomatiseerde processen maken het makkelijker.
Je kunt overal en op ieder moment inloggen in het systeem. Het dashboard draait volledig in de cloud, waardoor je vanaf iedere plek en op ieder moment toegang hebt tot alle gegevens.
De websites zijn uitstekend beveiligd evenals de persoonsgegevens van gebruikers. De manier waarop wij persoonsgegevens verwerken, is vastgelegd in een verwerkingsregister en kun je nalezen in het privacy-statement.